Live your life ..

Fett bra låt med Rihanna :)
Sitter hemma just nu nyduschad, älskling lagade maten medans jag duschade :) Blev ostsnitzel o strips, gott !
Ska snart sminka mej o platta håret, sedan ska vi gå hem till Anna på lite förferre, jag blir typ nykter, ska väl dricka lite Baileys som jag fick av svärfar i förrgår :)
Sedan blire bowling för fulla muggar med gänget . Är massa fler som ska med nu så det blir kul :) Jag bokade 2 banor igår o några te skulle boka några banor, kommer bli riktigt kul ! Fast jag SUGER på bowling, o e en RIKTIGT dålig förlorare haha men man får väl bita ihop ikväll om man kommer sist :P Haha ..
Igår lirade jag o Anna lite GH sedan åkte vi ut på stan, men va fett torrt ! Så åkte hem efter en stund :)
Igår fick mamma första tidningen som jag gav henne i julklapp, jag gav henne en tidningsprenumeration, hon blev glader :) Tur att det vart en bra tidning iaf som hon gilla :)
Ska hälsa på systeryster nån dag oxå, dom har grejat i huset, verkade bli riktigt snyggt när hon förklarade hur det skulle bli, så får man ju även träffa lilla mosters sötnos samtidigt, det gillar jag :) Hon är så go lillsnutta !
Ne, om man skulle ta o göra sej iordning ! Jeansen passa perfa som jag fick hem igår :) Blir dom ikväll o stövlar till, eller stövletter kanske de heter jag vet inte riktigt hehe ..
Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Blev fan inte nyktert iaf hahha

2009-01-11 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0