Kölden !

Fibravintern är här !! Sing Halleluja, underbart ! Man blir så pigg o gla av de ! Thoho :D Att folk inte gillar vinter o kyla ? Kan inte fatta, tänk bara va gött det är o gå utanför dörren o kylan biter sej fast som ett järngrepp på hela kroppen o det känns som nån sticker miljarder knivar genom kroppen, smärta ! Bloder stelnar o blir till is ! Men det är ju skönt, eller hur ? Jag gillert ! Man ser ut som smurfen när man kommer in, hela kroppen bortdomnad o fötterna blir aldrig varma ! det isar överallt o fan vad jag är positiv gaah !!! Men jag bara driver med er, men men, det finns säkert människor som gillar att vara ute o filosofera i detta ljuvliga vintervädret oxå ? Klandrar dom inte men jag HATAR det iaf ! Vem vill dö av köld ? Hjälper ju inte hur mycket kläder o dyl man tar på sej, så fryser man ju, burr, o ska man ha flera strumpor i skorna får ju inte fötterna plats ? Ska man då behöva köpa ett par skor lika stora som pippia för att få plats o se ut som nån himla plattfot ? Nej tack, man vill ju gärna kunna gå. o ansiktet, det ska vi inte prata om ! Värre än värst, vad ska man ha på sej där ? Finns väl inte direkt nån ansiktsmössa ? Inte vad jag hört talas om iaf ! Ska man ha typ rånarluva då eller ? Med hål för ögonen ? Nej, då misstänker ju alla nått haha .. O stackars dom små fingrarna då ? Vantar hit o vantar dit, nog tusan blir dom svarta ändå haha, nästan iaf :P röda o gör ont iaf :( Men får väl fråga lilla mamma hur hon klarar vintern i dom norrländska skogarna ? Nej, fan nu får nån ta mej till ett varmt land o bosätta mej där nånstan för all framtid ! Jag hatar Sverige denna årstid !
Detta var väl valda ord från lilla negativa mej .. tack o hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0