Jag säger hej till publiken ! - In Benny We Trust Höhö

Sitter hemma med My :) Vi har varit på stan o käkat frulle, tonfiskbaguette på Cafè Pause såklart ! Vi va nere väldigt tidigt, halv 10 tror ja, duktiga jag gick upp i tid ist för 12 som jag gör annars typ :D Ganska skönt när man väl kommit upp mej ja e fan inte o leka med precis när jag vaknar ! Hatar att gå upp tidigt .. Men men .. Så e livet !
Chicco ligger med huvudet i Mys knä, sött :)
Idag har jag inte mycket planerat, söka två kuliga jobb ska jag göra denna vecka iaf ! Vore perfekt om jag kunde få något av det :) Så jag ska lägga ner mej som tusan på ansökningarna ;) De ni mohahah ! Skulle trivas tror jag :) Det är ju iaf inget som jag INTE vill göra som tur e, eller vad man säger vet ju inte alla arbetssysslor men jag vet ju vare e för form av jobb o det e inget jag inte vill ha :) Haha krångligt de vart nu :P Jag fattar iaf !
Men men, tom på ord vart jag haha ..
Lyssnar på In Benny We Trust, ganska skön musik :D haha .. Olust musik alltså !
Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0