Jag hatar o va sjuk !

Fy fan, igår trodde jag att jag hade bleve frisk, men ICKE ! Vakna inatt av att jag va helt täppt i näsan o feber o hostar som en tok ! Rethosta så får ju fruktansvärt ont i halsen, o känns som jag snart hostar tills jag spyr, kväljer sej för tusan när man hostar som en tok o tårarna sprutar gaah !! Hatar o va sjuk ! O MÅSTE iväg o handla, inte ett skit i kylen typ hmm, ännu roligare o va i en affär o hosta livet ut sej o låta som man spyr haha, så akta er i affären så jag INTE smittar er :P
Måste få tag i hostmedicin, fick lite Bisolvon av Jecka igår, det hjälpte i ett par timmar så får väl bli det. Det smaka inte så äckligt heller så man vill spy, det e ju bra haha ! Jag behöver aldrig hostmedicin annars men nu orkar jag inte hosta mer, hostar ett par ggr sen tar det inte ens 10 sekunder så kommer det en attack till ååh !
En pizza vill jag ha idag, orkar inte laga mat när man mår såhär heller :( Se om Jonas ska köpa pizza om han har pengar kvar .. Jag ska iaf fråga om jag kan få en för stå o hosta över spisen i all mat, nej tack ! Om inte han är snäll o lagar mat idag när jag e sjuk kanske :P O släppa sitt spel mohahaha .. Det tror jag nog han skulle göra, jag lagar ju typ alltid mat annars så .. O nu e jag faktiskt sjuk, känns inge fräscht o stå i köket o greja med mat så, eftersom inte han e sjuk så kanske han blir det då ? Om han inte redan e smittad fast det inte brutit ut, jaja, de märks det med .. !
Ne, nu har jag skreve bara negativt haah, orkar inte skriva om Säfsen nu så gör de sen eller nått :) Kul vare iaf !
Nu ska jag försöka väcka darling som jobbat natt, man får göra det på rätt sätt då haha hej då !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla Emmlan då ;) krya på dej:)

2009-01-22 @ 15:21:27
Postat av: Emma

Nej jag har hört de tyvär. hehe. Ja de är väl när/om man ska flytta som de kan bli jobbigt :p men de är väl bara att ta de som de kommer. haha.

2009-01-22 @ 21:31:08
URL: http://emmajohansson.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0