Ja ni ..

Sitter hemma med Anna nu o spelar GH :D My va här förut en sväng oxå .. Skulle bjuda dom på mat med dom hade redan ätit så jag fick äta sj hehe men de gick ju bra de med .. Blev wokade nudlar o kycklingfilè o sweet chili sås, de va smaskens !
Har även diskat allt o småplockat lite med sånt man bara låter ligga i stora högar annars o aldrig orkar sortera hehe typ papper o allt möjligt så nu ere fixat ! Lite mer ordning iaf :P
Även packat ner lite småbröte o så. Gardinerna får sitta kvar för vill ju inte bo utan de i några veckor liksom, blir så kalt o usch säger jag bara :(
Jag vattnade även mina halvdöda blommor oxå hahahaha, dom va väldigt törstiga :D
Men nu va de visst min tur o playa, skriver sen kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0