Inköpslista

Har jag gjort nu så det är klart ! Vi har fuskat med det ett tag nu så man köper på måfå, men nu har jag suttit o skreve saker o tänkt efter vad man behöver i viss matlagning o så, blir nog bra :)
Jag gick in i duschen förut o tänkte att jag drar med mig Chicco på en gång, han hatar o duscha haha, han gillar bara att bada på sommaren, ser han vatten så springer han o bara hoppar i hehe .. Men duschen är inte lika kul :P Fast när man väl brottats med han o är inne i duschen så e han lugn, står stel som en pinne o skäms mohaha så kul o se han o reta han då ;) Han har ju lekt med sin bästis ett par veckor nu o sprunge ute som bara den så han kändes lortig o dammig när man klappa han så nu e han fresch igen :D Han ser ut som en söt björnunge hehe för pälsen e helt fluffig, så sött :) Jag klarade till o med att föna pälsen idag, det brukar han protestera om annars, men efter lite bråk oss emellan så satt han så fint o väntade tills jag var kvar, men så fick han såklart ett par godisbitar direkt efter när han va så duktig .. Borstade honom efter det men han ruskar ju o grejar så pälsen ställer sej upp igen haha .. Precis som en liten björnunge :P Men men .. Han va duktig idag iaf :)
Nu väntar jag på att kl ska bli 2 så Jonas kommer o hämtar mig så vi kan handla ! Kom på att idag fåre nog bli hamburgare, har hittat VÄRLDENS godaste hamburgare på MAXI, dom heter whopper o smakar precis som när man beställer :) Skitgoa o köttiga hehe, inte alls sådär vattniga som burgare brukar vara som man steker sj, apgoda iaf, prova dom ! :) Jag LOVAR att ni älskar dom :)
Nu får jag väl glo på TV en halv timme eller nått, ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0