Husmor haha

Det är jag det :P Sitter o väntar på att brödet som jag bakar ska jäsa klart för andra gången :) Sen in i ugnen :D blir formfranska idag, gottit med hembakat bröd ! Imorgon ska jag göra bullar :) Köpte även hackade nötter jag ska ha där man kletar smör o socker o de, ska bli gött de :) Annars idag då, va hos svärfar idag, alltid lika kul :) Mätt på pepparkakor o kaffe nu hehe .. Ska börja med maten när brödet är i ugnen tänkte jag :) Sen kommer lilla Anna hit o hjälper meh att designa min blogg lite, ser för tråkig ut ! O när jag försöker mej på detdär blire bara fel o kortslutning i mitt huvve, bara massa koder o siffrer hit o dit, blir galen ! :S Se om hon får nånordning påt !
Våra värsta år på TV nu, repris sen igår som jag missade !
Imorgon ska jag göra min efterlängtade laxfilè :) Jonas ÄLSKAR den :) Även min moussaka :P Han sitter typ o säger mm mm mm gud va gött ! Haha .. Bra att han tycker det iaf ;P
Ne, om jag ska ta o stoppa in bröden i ugnen :)

HejHej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0