Helg igen da !

Sitter hemma hos Anna just nu, hon spelar SuperMario på Wii !
Idag har jag inte gjort mkt, varit hos svärfar en kortis med Chicco, sen veckohandlade vi så idag lagade jag kotletter o potatis, o köpte en färdig sås faktiskt :P En sån där bounjour? burk som e typ som creme fraiche med karljohansvamp o champinjon, det vart riktigt gött :) Köpte även mina favvogrönsaker, alltså minimorötter o ärter på burk,älskar !
Sen slappade vi i sängen eftersom vi bärt in TV:n dit, kollade One Tree Hill såklart :D
Sen vart jag o Jonas ovänner över en sak, eller flera som jag inte tar upp här men man skriver ju i bloggen va man gjort under dagen så. Så han drog till far sin o Anna hämtade mig så vi gick promenad, gick elljusspåret på björkvallen, skönt att skingra tankarna lite då o bara babbla om allt möjligt :)
Efter ett tag ringde han så de e ordnat :)
Inte för att det är kul att bråka men det sägs ju att det är "nyttigt" att göra de ibland i ett förhållande för att man ska växa som person o lära sig hantera saker som kommer ivägen o kunna lösa det såklart .. Sålänge man inte bråkar ofta så .. Ibland behöver man rensa luften helt enkelt !
Ne, tack fö rmig





En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0