Hej tjollahopp !

Sitter hos Anna, jag o My kom precis hit o slappar lite i soffan, Anna tvättar, kul för henne :D
Vaknade av att lilla mamma ringde o väckte mej, hon berättade om GI-metoden, den va tydligen effektfull, synd bara att man är TVUNGEN o äta massa saker som man inte tkr om, så jag ska nog inte ens testa :( Men dom va nöjda med hur bra det verkligen fungerade :) Kl va 12 när hon ringde, så tur hon gjorde de, annars vet ja inte huuuur länge jag hade kunnat sova haha :P Gick iaf upp o duscha o käka frulle, rostat bröd med skinka o smörgåsgurka, somvanligt :P O min ÄLSKADE multivitamindrink, den som är 2 liter,såå himla good,den köper jag o älskling jämt :D Finns en nästan likadan som smakar skit, även fast det typ är lika men men .. My kom när jag hade käkat imorse iaf så gick vi te handlaren sen till Anna ..
Igår då, gjorde den där kycklingen, den vart suuupergod iaf :) Med ris sås o grönsaker mumma de :D Sen va vi hemma hos Anna jag o My o spelar Mario, sen kom även älsklingen o Chicco dit en sväng o testade :)
Satt iaf o spela hela kvällen sen gick jag o My hem vid 1, älskling drog tidigare, va väl inte sååå kul o sitta o höra på våra tjejsnack mohahaha :P Somna på en gång när jag kom hem .. Imorse åkte älskling vid nio, han o dom andra skulle åka cross, han älskar verkligen detdär :) Så då passa ja på o lägga mej på hans sida av sängen o mysa ner mej i hans täcke o kuddar :P
Idag blire inte mycke tror jag, senare blire iaf kaffe i Vike, trevligt :)
Nu sitter My o tjuvläser så slutar här ! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0