God morgon !

Sitter o kollar på "våra VÄRSTA år" jag tycker det är bra jag :) Så jädrans dåligt egentligen men för dåligt så det blir bra på nå sätt ! Jag o älskling har nyss ätit frulle, de va gott .. Ska snart slänga mej i duschen så ska vi åka te svärfar sen :) Så Chicco får leka av sej med sin bästa kompis Laisa (En golden) .. Han gillar henne :) Tur kulera e borta på honom mohahaha ! Annars skulle han va hethet på gröten ! Inatt förresten, så mådde Chicco bättre, vi behövde inte gå ut en endaste gång med han, så de va bra :) O hörni? Jag tror nån högre makt har hört mitt raseriutbrott om vinter o allt, för imorse kom älsklingen o sa te mej att termometern visade 4 plusgrader, fan, då blev jag glad :D Nu behövs inga vantar o heta långkallingar längre haha ! Man kan till o med stå ute ett tag o andas in frisk luft utan att lungorns fryser till is, härligt !
Chicco ligger o värmer mina fötter hihi, dom va väl kalla antar jag :P  Han ligger med sitt huvud på dem :)
Men men, det får bli såhärkort nu, uppdaterar när jag kommer hem !

Kommentarer
Postat av: anna

våra bästa år är bättre!!! och DU!! de suger pung att de e varmt ute, inte långt kvar innan de blir slask och äckel!!!! :(

2009-01-06 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0