God morgon, nästan :)

Ja exakt, nyss ätit frulle i sängen, de va gott, skinka på rostat bröd :D Sitter hemma sj för Jonas är o kör cross .. Vakna sent idag, varken jag eller Jonas kunde somna inatt, de va varmt så vi kunde inte ens ha täcke på oss o grejer, helt skumt, satte iaf på TV vid 1 eller 2 på natta så vi hade nå o göra :P Där vare Fredag den 13 del 3, haha o fy tusan va VÄRDELÖÖÖS !!!! Märktes ju att den va gjort när stan brann, nästan iaf, 1982 :D Haha vilka effekter o dyl asså . Ne, vi låg nog mest o skratta än o va rädda :P Sen vart de inte så varmt helt plötsligt så vi myste ner oss under samma täcke :) Va väl för att de blåste ute som de vart knäpp temperatur ? Hum .. Jaja, vi slog igen gluggarna kl 4 tror jag .. Då kunde vi somna :) O jag låg o bytte sida att ligga på heeeela tiden eftersom jag blir täppt i näsan hela tiden grr, o jag TÄNKER inte köpa en nässpray eftersom jag har vart "beroende" av det o använder det ALDRIG längre, så dumt o chansa om man bli fast igen :( Det går ju över när förskylningen e helt borta vanligtvis :)
Ikväll blire en lugn kväll, grabbarna gruuus ska ut o flänga ikväll :P Så det blir lugnt o skönt hemma ikväll haha nerå :P Han ska ut med sitt jobb o äta på bowlingen o bowla o så :) Sen vet jag inte om dom skulle till Varvet efter eller nån annanstans ! Jag ska iaf köra honom vid 4 sen o sen hämta i natt .. O jag kommer INTE va avundsjuk på hans bakfylla imorgon mohahah ! Blir jag som får köra imorgon, ska ju träffa svärmor, ska bli kul :D Hon skulle inte stanna så länge denna gång tyvärr :(
Se om jag skulle va med Jecka en svänga ikväll, Anna blir nog med oxå .. Vet inte va vi ska göra, sitta o kolla film lr nått :) Har iaf inte råd att åka omkring o slösa bensin på stan ikväll .. Så de blir lungan !
Nu ska jag duscha, hej hej :)
Hoppas ni får en bra dag ! :)


Målet är ingenting, vägen är allt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0