Fåret Shaun

Kollar jag på nu haha o det är så himla roligt, vet, det är barnprogram, men bara för att man är vuxen kan man ha humor :P Jag gillert iaf !
Vakna för en stund sen, ska snart gör frulle, min favvo, rostade mackor med makrill på, mums ! Älskar !
Chicco somna om igen bredvid mig i sängen hihi, vi va ute nyss men han e ju så morgontrött av sej så han går jämt in i sovrummet igen o lägger sej o sover, min snutto :) Världens goaste på nätterna nu, då ligger han mellan mig o Jonas med sitt huvud på kudden så man kan hålla om honom, o han luktar världens goaste, han luktar liksom inte hund som alla hundar gör, han luktar underbart i sin päls, typ sköljmedel elr nå känns de som haha, o det är bra ! Ett tecken på att han är ute mkt o springer säger svärfar, när han inte luktar hundhund :P Men men, iaf, så go på nätterna när man kan ligga o krama om honom o han njuter o somnar så :D Mitt hjärta smääälter ! <3
Efter frullen nu ska jag duscha sen ska jag vänta på att Jonas slutar sen åker vi te svärfar o jag ska göra kladdkaka :D Gottit !
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0