Då har dagen bara flöge iväg då ..

Som vanligt om inte annat !
Sitter hemma Med Anna nu, har nyss ätit mat, gjorde falukorv pasta o bernesås :P vet det låter äckel men det är skitgott !
Idag då, körde Anna till tandläkaren på dagen o sen kom My, vi åkte o handlade på Maxi o idag använde jag Scannern, tycker det bara är krångel med det egentligen o det tar lika lång tid, för man packar ju ner efter varje sak så tiden spelar nog inte någon roll egentligen, men slapp ju plocka upp alla varor iaf, förjävla tur för det HATAR jag att göra ! betalade där man står sj vid nån sorts dator utan personal, men nja, får väl säga att man kanske gör om det NÅN gång, om man inte har brottom !
Sen vart det hem o laga mat, men va VRÅÅÅLHUNGRIG eftersom jag inte ätit något, så det vart smörgåsar o lite gott till ist :) Sedan åkte jag o My ut te svärfar så Chicco fick leka med Laisa, hans favvo :D Han blev totalt slut så han låg däckad hela vägen hem sen haha, tar typ en kvart hem men han somna nog på grusvägen tror jag minsann :P
När vi va inne tänkte vi ta svängen förbi farsan, men där vare kolsvart o ingen bil hemma, så ingen idè o gå in så liksom .. Min "låtsasfarmor" lr a man ska säga, jag säger nog farmor, har ju 2 hehe, nej men farfars sambo kallar jag oxå farmor, ar haft henne med hela livet oxå, såsom riktiga farmor, så det blir 2 farmor :P
Iaf, hon ringde o bjöd mig o Jonas på kalas när farfar fyller 70 snart. det skulle bjudar på köttfat m.m. Underbart gott ! för farfar ville ha med alla barn o barnbarn o barnbarnsbarn hehe, så vi blir ett gäng, det är kul :) frågade henne om hon ville ha hjälp innan alla kommer men det va tydligen inte så mycket o laga eftersom hon beställer maten, men vi skulle höras lite närmare :) det ska bli trevligt iaf ! Undrar va man ska köpa till farfar då? Nån som har nå förslag ? :O
Det lär märkas !
Nu ska jag fortsätta va social här :)
Älskling slutar snart jobbet o komme hem oxå :D
Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0