Bullbak :P

Står det på schemat idag hehe .. Ska snart börja med degen tror jag :) Fick inte nog igår när jag bakade så gjorde även gaffelkakor haha, dom vart goa dom med .. Sen åkte jag o My till anna o playa wii .. Kul som sjutton det där !
Har tänk på detdär med att lösenordsskydda bloggen ? Vet inte än men först vill jag bara se vilka som läser min, inte för att jag vill kunna blocka nån, aldrig i livet, men bara intressant vilka som läser :) Jag läser typ skitmånga jag haha, vad har man blogg till ? Exakt ! Men ni kan ju skriva ert namn o bloggadress om ni har :) vet ju hur många som läser så märks om alla kommenterar eller inte, men bara intressant o veta :) Men men ..
Chicco sitter på golvet breve mej , fast jag sitter i soffan hehe men har la iaf sitt söta huvud i mitt knä :) Va nyss ute o gick med han, där vi brukar gå byggde dom om så det var bara ett stort jäkla hål på vägen så gick inte att gå där haha, så fick gå RUNT kvarteret först :P Dom hade ju inte lagt ut nåra såna där järnplatter lr vare heter så man kan gå över liksom,bara ett himla stort hål haha ..
Får besök sen av Anna o My som ska provsmaka mina bullar o ta en kopp kaffe :) Anna kommer typ snart så hon får vara med min under bullbakningen haha ! Älskling jobbar förmiddag idag han .. Ska ju göra god mat till han i eftermiddag, får se när det ska hinnas ? Typ när degen jäser kanske ? Jaja, lär ju märkas hur det än blir med det !
Nya hyresvärden till nya lägenheten ringde igår med, som fråga efter denna adress så skickar dom ut avtalet lr vare hette kom inte ihåg hehe ..  Älskling o jag ska sätta oss o kolla IKEAs internetsida o skriva upp saker som vi MÅSTE köpa när vi flyttar, så vet vi vad vi ska ha när vi kommer dit ist för att bara ta massa småplock utan lista o missa hälften o det bara blir massa onödiga saker ! Vi vet några saker nu iaf, det är en storstor spegel till hallen, ett nytt vardagsrumsbord som vi har kollat ut redan o så .. 2 nya nattduksbord . Typ det .. Så får de nog vara bra sen, men som vanligt med IKEA kommer det ju följa med massa småsaker i påsarna haha ..
Nu tor jag Anna kom, hon skulle ha med pärlsocker oxå för mitt räcker inte :O
HejHej


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser ibland :p

2009-01-07 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0