Bowlingen :)

Ja de va SKITKUL ! :D Vi vart ett bra gäng, jag, älskling, Stefis, Knekten, Björn, Anna, Malin, Anderdahl, Martin, David, Björn w, Martin w, Hane, Johanna sedan nåra te tror jag men kommer inte på haha .. O vi spela tjejer mot killar o gissa vilka som vann ? Tjoho,vi såklart! Girlpower mohahaha ..
Sedan bärde det av te Mastis, det var funfun :) Dansa som tusan :P Drack mina favvisar: RosaPantern & SexOnTheBeach :) Provade även Piggelin men fan va äcklig,smaka inte alls glass som jag mitt pucko trodde hehe ..
Men det vart en heeellyckad kväll igår o idag mår man som man förtjänar haha :D Men börjar må bättre nu :) Denna kväll får vi göra om tycker jag,tyckte några te oxå :P
Haha, o idag fick jag ett konstigt samtal haha trodde ja skulle dö !
Ringde dolt så jag svara:
-Hallå?
-Hej, vem är de?
-Emelie, vem e du ?
- Öö, jaha jag heter ****** o du har ringt mej på skyddat nr
-Haha, nej de va ju du som ringde mej nu
-Nej, du ringde mej för jag svarade ju
-Haha, va e detta
-Men då lägger vi på då eftersom vi inte kommer fram till något
-Ja, de tycker jag
-Hej då
-Hej hej

Haha, funderade länge på va de va för pucko som ringde, sen skicka Stefis på msn o fråga va ja ville o grejer osa att jag hade ringt haha jag fattade ingenting, men sen ringde ja Knekten, som inte kunde hålla sej, då hade dom2nötterna ringt o fula sej o ringt 2 st så jag prata med han som dom ringde te oxå haha,puckon ! Lite kul i efterhand vare väl men fan va ja undra :P Haha ..

Nu sitter jag hemma hos Anna o dricker kaffe, efterlängtat :)
Ska va social nu hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0