Bonde söker fru bröllopet !

Jahopp, då satt man här igen :P Vi ligger o bara slappar i sängen o kollar TV, zappade runt lite men vart att jag fastnade på 4:an där Bonde söker fru-Bröllopet va på .. Fastnade aldrig för det programmet men de va ju kul o mysit att kolla på bröllop, dock gillar jag inte stora kyrkliga bröllop, jag vill ha något enkelt med dom närmaste den dagen OM jag gifter mej .. O absolut INTE i en kyrka ! Vet redan hur jag vill ha det o delar inte med mig mohahaha :P
Nu ere Advokaterna på TV:n o det är intressant ! Liksom se hur dom tänker från olika sidor o kors o tvärs o lirkar o har sej .. Man måste ju ha ett starkt psyke för att vara advokat kan jag tro .. Men bra är dom !
Jaja, lagade mat förut iaf, blev hemgjorda köttfärsbiffar o hemmagjort potatismos o gräddsås :D Skigött !
Imorgon kanske de får bli rödspätta, om vi har kvar remouladsås ? :O De märks !
Nu ska jag lägga mej ner ist o krama på min älskling :)
Söndag-den internationella kvinnodagen ? Eller ? Älsklingen sa de förut iaf haha, att han hade reda på de tänkte jag men han hade bara fått syn på det i almanackan :P Då ere ju han som ska uppvakta mej hela dagen o göra saker för mig, eller ;) haha nerå, han kanske får laga mat åt mej :P hihi
Ne, tack o hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0