Tisdag

O jag vet att jag är tjatig, men jag väntar fortfarande på det efterlängtade samtalet ! Going crazy !
Ska gå o tina köttfärs, blir köttfärssås idag :) Imorgon ska vi nog handla lite, o då blire bara grönsaker o frukt i massor o sånt där, saker utan kolhydrater helt enkelt ! Har kommit på en god frulle vi ska börja göra, vet inte om jag skreve de men det har jag säkert :P O imorgon får de bli kycklingfilè med sallad o melon tror jag, om vi nu SKA handla imorgon, beror på tiden o så .. Men nu börjar jag bli skithungrig !
Funderar på att gå upp till björkvallen sen med Chicco o gå sågspånsstigen, nån som vill med ? :) Roligare att gå 2 än sj, iaf i skogen:P Jag möter väl säkert en älg som vill jaga mej elr nå haha, eller inte, men med min fantasi så ere inte omöjligt ! haha
Nu blire mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0