Snart sommar ..

Japp, o det betyder att det är HÖG tid att söka sommarjobb, jag har tage fram ett nr jag ska ringa nån dag när jag har tillgång till telefon , skulle vara ett perfekt ställe för mig o jag skulle STORMTRIVAS, tror jag :D Vill ju ha ett dagjobb o inga helger, det tror jag icke detta är, vill inte ha ett konstigt schema men dag ena dagen o sedan kväll o tvärtom o varannan helg nej usch ! Alla jobb inom vården är ju typ så så det vill jag icke ! Känner inte att jag platsar heller o trivs man inte med något ska man inte jobba med det :) Man ska ju inte gå o må piss, även fast pengar e viktigt, men alltså nej jag vill inte må dåligt pga av ett jobb som jag inte vill ha :( Sån är jag o det är vad jag känner iaf ! Men det är bara att ringa runt till ställen man skulle vilja testa o jobba på o hoppas på det bästa, o inte ge upp liksom :)
Ska nog försöka ringa imorgon innan 4 :D *hoppas*
Sitter iaf hemma med My här oxå .. Ska nog sätta på kaffe snart !
Besöket imorse med den som kolla lägenheten gick bra, tog typ 5 minuter sen gick jag o la mej i sängen o kolla TV o somna en stund :)
Ska snart ta mej lite honungsmelon, mums ! O banan tror jag, kan man blanda det, äre gott ? :S Haha får testa mig fram :)
Hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0