Nu !

Sitter hemma framför datorn, älskling åkte precis till jobbet :( Tur han kommer hem ikväll igen iaf :D Väntar spänt på att han ringer i eftermiddag o säger om hyresvärden ringt elr ej hehe .. Kan ju hända hela veckan nu ju iih !
Måste ha fler flyttkartonger oxå, men men ..
Väntar på att Myling (spökbarn) ska komma haha, det betyder faktiskt spökbarn :P Så ska vi dricka kaffe o äta nått, om hon vill ha :) Anna ringde oxå hon kommer i eftermiddag hon :)
Igår va älskling o jag lite nyttigare, ist för att köpa den där chipspåsen (fast jag äter inte chips men typ ostbågar elr nått) så köpte vi cashewnötter :D Åt med måtta oxå, de ni :P
Idag ska jag laga kycklingfilè tror jag, elr kanske köttfärssås, det märks !
Ne, sätta på lite kaffe nu tror jag minsann, supergott !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0