Kaffe o ganska lätt frulle, tror jag :O

Hehe ja, sitter i soffan o åt lite yoghut o en banan, drack ett glas juice o en kopp kaffe, hur ere med kaffe tro ? Men det är ju så gott på morgonen ibland, går i perioder :S Så jag dricker det när jag är sugen helt enkelt :D Vi följer ju inget schema till punkt o pricka liksom, bara skippar dom "farligaste" sakerna i maten, inte farliga alltså haha men kom inte på nå annat ord just nu för det vi icke ska stoppa i oss !
Vägde mej igår haha, fortfarande samma vikt, men bara gjort detta 3 dagar nu ju o eftersom vi int följer schema tar det ju längre tid givetvis, men jag vill nog iaf ner 8 kg tror jag .. Då skulle jag vara nöjd med min kropp, fast man kommer ju såklart hitta massa fel då ist nån annanstan så ere ju jämt men jag ska fan försöka va stolt o nöjd över min kropp om jag lyckas :) Vet, kanske låter ego inte meningen men viktigt att ha mål o så o att man blir nöjd, man gör ju inte GI metoden för skojs skull, det är ju för att man vill gå ner i vikt o så .. !
Igår syndade jag uuuuu :`(  Skulle äta kotlett o sås o bulgur (?) hos svärfar, de andra skulle ha pasta o jag sa att jag INTE kan äta det idag, så sa han att han hade bulgur (?) hemma, så ok sa ja, han började med maten o skulle ta fram det där till mig o det fanns typ 1 msk kvar, gaah ! Så jag åt makaroner :( Men han satt hela tiden o sa att det va GI makkisar haha så magen kanske tror de nu :P haha ..
Jaja nog om det för idag !
Ska på kalas kl 2 idag, farfar 70 år :D ska bi kul, o va kommer man äta då ? Nej jag kommer inte ens skriva efteråt va jag stoppat i min kropp haha, kött potatisgratäng o grönsaker typ, plastfarmors gratäng är ju en av de gooooodaste i VÄRLDEN ! INGEN KAN MOTSTÅ ! så ere bara .. :)
Ikväll ska kag iaf ut, va längesen ! Till o med i Karlskoga på statt :P Jecka, jag, Stefis o Robban va det är planerat iaf :) Ringde han igår o dom ville med så :) Det ska bli kul ! Så lite stressig dag idag tycker jag, hinner inte uppdatera mer sen .. Ska göra mig iordning nu sen till farfar o sen börja förfesta typ 7, egentligen 6 men vill inte stressa hos farfar bara för man ska ut ikväll, träffar dom inte så ofta så !
Men men .. nu ska jag sminka mig :D

Ha en bra dag o kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0