Jag vill ha ..

.. en underbart väldoftande varm pizza att sätta tänderna i ! Nu ! Men jag ska inte köpa nån, bara hjärnan som vill, inte kroppen nej usch :S Ibland övervinner hjärnans onda del över mej haha, men inte denna gången ! Jag sitter bara o fantiserar om denna pizza, o efter ett tag är jag stolt att jag inte har köpt någon :D Inte ens McDonalds .. 10 points to me ! Blev hungrig vid 8 så då tog jag en banan o mosa, det blir så himla mkt godare då :P Det blir nått särskilt, älskat sen ja va liten, den smakar mer sött då oxå hehe .. Efter den knaprade jag i mej solroskärnor som det stavas haha igår skrev jag solrosstjärnor, tror jag ?! Haha, in heaven liksom, jaja .. Blev inte suupermätt men mättnadskänsla fick jag, får väl ta lite kvällsis nu hehe, typ yoghurt o mysli med bär :D Elr man kanske inte ska äta så sent, äsch, alla säger olika, finns ju inga bevis på nått av det ändå så, är jag hungrig måste jag få äta, det anser iaf jag haha .. Känns som jag kommer vara väldigt lättirriterad om några dagar om jag inte fuskat o ätit godis elr nått, se när våran syndardag kommer haha ! Men men .. Sugen på knaperstekt bacon, mums, man ska äta mycke bacon, det är bra för jag ÄLSKAR det :D nej, nu vill jag äta, ni kommer få stå ut med mina inlägg om mat ett bra tag !
En färsk saftig smörgåsskiva med skinka o gurka på vore ju inte allt för äckligt det heller hmm, men man fick ju inte äta bröd, ååååh !

Kommentarer
Postat av: madeleine ström

Visst känns det skiit just nu...hahahahaa

Vid detta läge kan man döda för en fet pizza...jag vet...been there, done that....men håll bara ut ett tag till så har du rensat ur kroppen på slaggprodukter..jag e STOLT över dej gumman/MAMMA

2009-02-06 @ 13:39:15
Postat av: Therese

Har du börjat med GI?? Jag var oxå sugen på att börja med det, men det är så svårt att komma igång själv och sen är det svårt med matlådor oxå, eller så är jag kanske bara lat :P

2009-02-07 @ 08:23:28
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0