Jag vill flytta nu !!!!!!!!!!!!!

Så, då har man gjort sitt bästa för att det ska se så bra ut som det kan i denna lägenhet full med kartonger o skit, inte ens kul o äta här längre, därför äter vi i sängen för det är där vi har TV:N hmm, i vardagsrummet ere bara kartonger o ena datorn ! Ja just ja, gjorde mitt bästa, alltså dammsög .. Klar med det, om ett par dgr får jag göra om för då ere Chiccohår igen hehe men man får stå ut när man har hund, även om det är jobbigt o dammsuga ibland så går ingenting upp emot honom alltså ! Never ever !
Nu vill jag bara att dom ska ringa o säga : Hej ! Nu kan komma o hämta era nycklar nu  så ere bara att börja flytta in ! Varmt välkomna, eller nått .. Jag ser fram emot detta mycket välkomnande samtalet :) Hoppas i veckan, dom andra har ju flyttat ur den nu iaf men dom skulle ju lacka om trägolven o göra det fint för oss :D
Jag undrar över en sak som ni kanske kan svara på, till våren/sommaren när man ska plantera blommer hej vilt o så, jag tänkte ha en jordgubbsplanta oxå, men kommer man kunna få smaka nån gubbe sj på växten elr kommer alla fögglar beslagta gubbarna ? Eller rådjur ? Det finns ju det med, dom äter ju iaf blommer de vet ja, så får väl bli o spruta på sånt dära medel på mlommera man kan göra för att dom INTE ska naffsa o tugga o ha sej ..
Nej usch nu efter städningen blev jag negativ, vill inte vara i denna lägenhet nu när man längtar som en tok till vårat nya ställe ! Blir galen !
Kunna gå till badstället där vi har båten i sommar o bada ! Eller cykel ..
Kunna gå massa mysiga promenader med Chicco i skog o allt ..
Kunna gå o rasta honom utanför i pyjamas :)
Kunna gå ut o lägga sej på gräsmattan i bikini o bara njuta av sommarvärmen o lyssna på lite musik ..
Kunna sitta o grilla till våren o sommaren o bjuda hem folk på det ..
Kunna gå o sätta sej i en bastu o ta en kall o bara kunna stänga av hjärnan o njuta av livet ..
Kunna gå till bussen som går 1 gång i timmen dom gångerna inte jag har tillgång till bil ..

Känns som det är en dröm, men det är verklighet, saker som kanske är självklara för er men för mig helt underbart :) Små saker kan få en att må så himla bra !
 :)

Kommentarer
Postat av: Annnaaaa

Åh fan va mysigt de lät :D

2009-02-01 @ 18:15:15
Postat av: My

Å va mysigt, kommer vara hos dig så ofta ja kan så kan vi bada och mysa rikigt :)

2009-02-02 @ 09:26:27
URL: http://mylundgren.babyblogg.se
Postat av: Therese

Jag förstår att du vill flytta in nu :D Jag är fett avis kan jag lova :D Du kan köpa nåt nät att ha över jordgubbarna så kommer de inte in massa djur, men man kanske får ha nåt hönsnät eller nåt runt oxå.. :)

2009-02-02 @ 14:52:07
URL: http://theresestrid.blogg.se/
Postat av: Jecka

Köp nät att ha över jordgubbarna! Hundar brukar gilla dom, vi får aldig ha dom ifre hahah :P Förstår att du längtar, hoppas det blir som du har tänkt dig!

2009-02-02 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0