Hjälp mej nån !!

Äre meningen att man ska gå upp såhär tidigt ?
Är kroppen funtad för det ? Nej, inte egentligen tror jag, men ibland måste man ! Finns hilma mycket måsten alltså, ett av dom är mornar, o jag HATAR dom, jag skulle hellre ligga i snön o frysa 8 timmar än att gå upp tror jag haha, alltså, för mig ere det VÄRSTA som finns :( Usch, kommer ihåg i somras när man jobba, åå, sluta halv 10 på kvälla o börja kvart i sju dagen efter, visst va man pigg ? :D Nej, skulle inte tro de !
Skulle vilja ha ett 8-5 jobb tror ja, skulle passa perfekt :) O INGA helger för det HATAR jag ! Om älskling jobba helg skulle ja kunna jobba samma helg liksom men inte annars, nix ! Då träffa man ju aldrig :( vet bara i somras, usch, hatar o jobba olika tider JÄMT JÄMT JÄMT ! Nej, sånt jobb vill jag inte ha mer ! Visst ere viktigt med jobb men man vill ju TRÄFFA sin sambo, jag iaf :)
Usch, nu e ja negativ bara för att jag är skittrött o de kliar i ögonen o huvudet har inte vaknat o vilken sekund som hellst PLINGAR det på dörren o man ska vara social o framåt o trevlig ? Hum ..


Skriver mer sen,då e jag gladare för då har jag även ÄTIT frulle mohaha :D Tänk va litte mat kan göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0