Haha vilken tur i oturen :P

Ja jag vet , jag har inte skreve på ett par dgr, men är man upptagen så är man ;)
Igår hade vi myyys ute hos Jonas pappa på kvällen o jag lagade fläskfile` o får jag säga det sj så vare en helt underbart go sås haha :P Stekte filèn , gjorde såsen i det jag stekt i o hade i matlagningsgrädde, trattkantareller, kryddor o cashewnötter o la i köttet så de fick koka ihop, kroketter o sallad till, mums säger jag bara ! Fan va gott de va hehe :P Älskling drack lite vin med sin farsa sen åkte vi in te stan o jag drog te Anna en sväng för hon o gänget skulle ut, sen drog ja o va med Jecka senare på kvällen, sen till det roliga mohaha, kl 2 körde jag hem Jecka för då hade jag skjutsat så va inne i stan vid 2 igen o i va trötta så vi åkte hem. Jag kom iaf hem o parkerade bilen som vanligt, skulle gå in genom porten, o den va låååst ! Gaah, trodde jag skulle dö, typ ! Det är nämligen så att vi har olika nycklar till våran dörr än vad som är till portdörren, o vi har bara 1 nyckel till porten o den har Jonas, o porten är ALDRIG låst, det har den aldrig vare, så jag stog där ute, men inga pengar på telefon o alla sov, hmm, härligt tänkte jag ! Åkte väl igen för va ju svinkallt o stå ute haha, ställde mej ¨på tg först för o se om jag kände nån ja kunde låna tele av, men icke ! Tog statoil men bara massa fullt folk o drägg, så nej ! kl 4 planerade jag VART jag skulle ställ bilen såjag kunde sova i den haha, som nån annan uteliggare liksom :P Men va skulle ja göra ? Haha, men åkte hem o kollade porten igen ifall nån gott där så de e öppet, kom då på den SMARTA idèn att jag parkerar hemma o går runt på baksidan o ser om jag når till sovrumsfönstret, o yes, I did it :D Knacka o ropa Jonas, en yrvaken Jonas kliver upp ur sängen, jag förklarar med min lenaste röst vad som hänt haha o han förstod mig :P Så han öppnade, fatta vilken lättnad o skön känsla de va o lägga sej i sin säng då :D Haha, fy fan, ne, den nyckeln ska jag ha när jag är ute nästa gång haha ! Fy tusan alltså ..
O snart gäller det för mig o älskling :D Jag skrev ju häromdagen att GI-metoden inte va nåt för mig för gilla inte vissa saker, men vi ska börja iaf för har hitta massa goda recept nu :D Vi följer inte själva schemat om en säger, vi bara gör den maten man ska äta o så ..  Frukost har jag redan planerat vad vi ska ha o vissa måltider . det viktigaste är ju att vi inte ska äta varken potatis, ris eller pasta, låter hemskt men har kollat massa goda sallader så de kommer gå skitbra :) Nu handlade vi nyss massa pasta så vi ska ju äta upp de vi har vill ju inte slänga liksom ! Odet bästa e ju att man ska använda RIKTIGT SMÖR o GRÄDDE, vi har ju jämt typ bregott hemma för det skulle man ha, uach hatar anat smör, bregott e goast ! o man fr göra smarriga såser till allt kött o kyckling, sen ska jag göra en sallad som är min favvo med melon o grejer i :) Har en bra känsla i magen att detta kommer att funka, Vi börjar ju inte helt strikt på en gång liksom heller, men vi ska ju tänka va vi stoppar i oss, sen vissa dagar ska vi ha så vi FÅR äta en pizza typ, annars dör vi ju haha :P Tillslut vill man inte ha den där pizzan säger dom som gjort detta, kan ju va bra :D Hitta jättegott GI bröd som jag ska baka, man får ju inte äta bröd heller liksom, men detta fick man äta, inget vanligt mjöl  så i, jättegott lät de :)
Jaja nu orkar ja inte skriva mer :) Hoppas er helg varit bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0