Då har dagen med pinan börjat !

Haha, exakt ! Nerå inte riktigt så illa :P Jag va o handlade o My följde med, så i påsarna fanns detta innehåll:
Salladshövve
Gurka
Tomater
Honungsmelon
Bananer
Rostade solrosstjärnor
Sockerfri mysli med bär (KRAV)
Juicekoncentrat endast koncentrat från frukten, inga tillsatser
Salladsörter, ja lite allt möjligt nyttigt fanns i påsarna, INTE EN ENDASTE GODISBIT HAHA ! Bra Emelie :D
Köpte mer men kommer inte på hehe ..
Kom hem o gjorde mat, kycklingfilè med sallad, de va gott, men magen är ju inte van att vara "lagomt" mätt, som man ska ! Nej, min mage är van att vara proppmätt, blir lätt så när man äter en flötig pizza elr nått liknande haha, men nu ere ändring på det för oss ! En synddag kommer vi ju ha, såklart höhö, men inte proppa, utan äta måttligt ! Känns bra än sålänge, men e ju bara första dagen så :P Kommer säkert klia i fingrarna på mej när jag ser godis o dyl, men köpte några påsar solrosstjärnor som sagt, som jag även har i salladen, blir jättegott då :) Nötter får man ju äta oxå, så det ska nog gå bra, hoppas jag, ska försöka o jag vill klara detta !
Man ska ju göra såser o så på äkta grädde så blir ju inte nån hetsbantningsgrej elr typ pulverdiet, det är bra ! Ändå går man ner i vikt :D Är ju kolhydraterna o sötningsmedel man ska akta sej för, absolut INGA light produkter, folk tror det är nyttigare, men ICKE! Sötningsmedlet gör faktiskt att man blir sötsugen o äter mer, konstigt men sant !  Vet folk som gått på det men går UPP i vikt för man blir mer sugen på saker ist, så jag låter bli :)
Men magsäcken kommer ju krympa till normal storlek efter ett tag så man blir mätt på vanligt vis tillslut !
Ne, nu ska jag nog diska lite ..
Hyresvärden ringde o väckte oss imorse o sa att VI ska visa våran lägenhet för några imorgon, kl HALV 8 på möran, lagomt kul, men bara på med flinet o vara trevlig! Eller ? Hum, jo .. Precis vad man vill så tidigt på möran ! Men några man aldrig träffat, grr, m,en det ska väl gå bra det med .. Lite frulle o kaffe innan så e man väl piggare :)
Jaja, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0