Kaffetime :)

Jeppa, snart är kaffet klart :) Har precis ätit lite mat, fick bli mos o falukorv o rostad lök idag, orkade inte göra något avancerat idag faktiskt. Blev ju köttfärssås te lunch förut så klart med matlagning för idag :P Annars idag har jag o Chicco vare hemma hos Jecka o hälsat på, gjort lite ärenden på stan o så ! Så nu ligger han utmattad o kollar när jag skriver :) Min snutt ! <3
Kommer va full rulle nu tills på söndag känner jag ! Imorgon jobbar jag till 4, egentligen till 6 men vi stänger 4 imorgon för att de är valborg, direkt efter jobbet ska jag till systemet sen hem o hämta salladen sen ska jag vara hos Anna kl 5 för att vi ska neråt o grilla, sen in te stan o dricka lite på kvälla !
Sen upp på fredag jättetidigt för att städa lägenheten o tvätta på förmiddagen innan gästerna kommer kl 2. o däremellan ska jag även hunnit iväg o handlat saker till tårtan jag ska göra, kan man inte klona sej själv i 3 personer ? I sådana här lägen skulle de va väldigt effektivt, för min del iaf ! Skulle bli väldigt glad om nån kunde göra de :D Sen på kvällen på fredag blire väl ganska lugnt, pusta ut lite o kommer va sketatrött o somna åtta elr nå :P Sen upp på lördag o börja jobba 8 till 4, skynda mej hem för att göra ÄNNU en tårta, fast en marängtårta till mina små söta vänner som kommer hit då :) Så blir tårta då oxå hehe :P O sedan korka upp för att börja partaja här ! Sen vidare på krogen :D
På söndag kommer vara min VILODAG så funderar lätt på att stänga av mobilen heeela dagen då o bara soooova för att orka med en ny jobbvecka, kommer va fint sleten efter helgen vill ja lova ! Kanske inte låter så mycke men jag känner mej stressad, kommer va glad om jag klarar av att pricka in alla saker på rätt tidpunkter :) Kommer denna helg springa iväg tro ? Skulle tro de, men den kommer bli skitkul tror jag :)
Jonas firar mej på fredag när min familj kommer, för de ville han så de e klart han får göra de o träffa dom :)
Nu ska ja njuta av en kopp kaffe så hade sålänge !

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Maräng tårta!!!:D hihi. De där med att stänga av mobilen en dag har ja oxå funderat på flera gånger ;) kanske ska köra de på söndag :P

2009-04-29 @ 21:04:44
URL: http://nogg.se/annagustavsson
Postat av: Anonym

haha ja de tycker ja att vi kan :P vi kör på söndag !

2009-04-29 @ 22:49:49
Postat av: mamma

Ååå, vad gott du ska fixa gumman....en sån tårta gör vi också i sommar.hehehe

Jag är hos dej i helgen i tanken iaf....så du vet!

Ikväll blir det grill och häxbränning!

Puss o kram av mamsen o Håkan

2009-04-30 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0