Internet !! :D

Äntligen ! beställde internet i fredags o fick det idag, inte illa inte :P Sitter hemma hos Jecka just nu o installerat på min dator .. Så nu äre back to blogging som gäller , inte bleve så ofta den senaste tiden .. Men nu ska de bli ändring på det :) Annars idag har jag jobbat, slutade tre o storhandlade så nu har jag mat skitlänge känns de som haha, men de e gött :P
Jag o Jecka lånade Knektens bil i torsdags o drog te IKEA, kul som vanligt o fick med mej mycke hem, mitt kort krångla såklart i kassan haha men jag kunde ta ut kontanter o betala med så de löste sej de me som tur va .. Blev tex vardagsrumsbord, matta att ha under o en TV bänk därifrån fast den köpte jag av en annan men e samma färg o de som resten hehe .. :P Sen typ massa småplock som det lätt blir när man e där :) O nya krukor o växter o dyl, så de blev genast mer hemtrevligt nu :D Sen när skattepengarna kommer tebax drar jag o köper en ny TV jag tittat ut på siba :) LÄNGTAR !!!
Men nu ska jag greja med lite annat, fint godissugen, funderar på att gå över te jobbet o köpa något, tar inte ens en minut att gå dit härifrån så hehe .. Stänger fan om en kvart såg ja nu så nu äre brottom haha

Hade gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0