Helgen blev bra ändå :)

Yes ! Skrev ju i veckan att jag skulle festa igår för att fira att jag fyller imorgon, men mitt konto tillät mej inte hehe :P Så tar det nästa helg ist när jag hunnit fått pengar :D
Men men, i fredags iaf va jag hos pappa o hans tjej o slappa, lagade skitgo stek o pot.gratäng o svamsås, sen gled jag o pappas tjej i cabben en stund som dom har införskaffat, gissa om jag har bestämt att jag ska låna den i sommar hehe ;P lätt !
Sen vart de hem o sova tyå halv ett, va med Jeckis en stund innan hemgång oxå, vi drog över te kga o kolla läget o lite så :) sen vart vi skittrötta haha så blev hem för att sova :D
Igår satt jag typ hemma o tog de lugnt på förmiddagen o väntade på Jonas, vi skulle nämligen åka o hämta min soffa hos min syster :) Så de gjorde vi, sen skulle jag försöka mej på att skruva ihop den själv, jo visst ! Gick bra, not ! haha .. Den står just nu huller om buller, så måste be en händig man om hjälp haha :P får ringa runt lite sen !
Sen va kl typ 2 igår så gick jag hem till pappa, satt o solade precis heela dagen, gick i klänning så varmt vare te o med ! Underbart med sommar :D Fick lite färg iaf, farmor o hennes gubbe kom så va satt o tjata o drack kaffe :)
Sen på kvällen mötte jag Jenny på Maxi så vi handlade flintastek o pot.sallad o lite smått o gott o åkte hem till henne o grilla :) Skitgott verkligen ! Satt o tjata där med sen körde jag henne till en kompis så lånade jag hennes o peters bil hem o väntade på att jag skulle hämta henne sen Peter i Kga :) Va hemma 4 tror jag .. O nu sitter jag nästan nyvaken o har ätit frulle :)
En riktigt kul/mysig helg har jag haft iaf, trotts att de inte blev som planerat :P



Kommentarer
Postat av: MAMMA

Full rulle i helgen med andra ord.....se bara till att ha skruvat ihop söffa innan jag kommer..hahahaha

Hoppas du får en underbar dag imörn på födelsedagen(trots att inte JAG kan vara där o baka tårta mm..hihi)

ILOVEYOU

2009-04-26 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0