Hatar TV program denna tid på dagen !

Jo visst vettni .. Sitter hemma nyss vaknat o duschat, ska äta frulle o sen iväg o jobba .. O så sätter man på TV:n o där e de bara TV shop på både trean o femman, it sucks !! Men Ugly Betty börjar visst strax på femman nu ser jag, duger ju att käka frulle till hehe :) Ser inte ut att bli värst fint väder ute idag inte . Men de märks de med ! Ikväll blire lungan iaf, börjar åtta imorgon så blir nog bara hem efter jobbet ikväll o myyysa framför TV:n med mitt älskade godis jag hann iväg o köpa igår mohaha :P
O snart ere Jonas farsas överraskningsfest :D ska bli riktigt kul o han blir nog väldigt överraskad :D Får även träffa jonas moster + man som jag inte sett på 3 år så de ska bli riktigt nice ! En månad kvar :) O jag fyller snart wiie, mindre än en vecka fyller jag 20 :D Fan va mycke de lät haha jag kan stanna i ålder där tror jag :P Kommer man hinna med allt man drömmer om innan man dör när jag redan levt ca 1/4 av mitt liv haha ? Får skynda mej med alla saker tror jag :D
men nu skriker min mage efter frukost så dax att få tyst på han !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0