20 år :D

Jo visst, då har man bleve 20 då, o ska kallas vuxen mohaha? jaja de blir nog bra med det med ! Så va ju faktiskt lite tvungen o ta premiären på systemet igår ;P De gick bra !
Annars under dagen igår jobbade jag sen va jag med Jecka hela dagen , vi drog runt på stan o lite så, va ju så gött väder ! Blev skärren några gånger oxå hehe . Vart ingen spec uppvaktning igår, ska ha kalas på fredag när jag e ledig ist för the family :) Då ska jag ställa mej o göra tårta o grejer de ni :P På kvällen igår umgicks jag med Jonas o Chicco, de va trevligt :) Han va även in i affären igår o handlade för första gången höhö . På tal om pingis typ :O
Imorron e jag ledig då ska jag ha Chicco heeeeeeeeela dagen, från tio på möran te tio på kvälla, underbaaaart ! Saknar han sååå mycke !!!! Jonas jobbar eftermiddag så de passade alldeles utmärkt, spec när jag va heldagsledig oxå :D Få lite ensamtid med min lilla snuttis skadar absolut inte, man ser verkligen va glad han blir när jag träffar honom hehe, han blir typ "fjantig" o gör massa konstiga saker o har sej hehe svårt o förklara men man märker på han iaf att han blir väldigt glad o så, de känns riktigt skönt faktiskt, att han saknar mammsen ;P
Men men, på lördag iaf blire lite ferre hos mej, fira att jag fyllt o dricka sen krogen :D Ska bli riktigt kul ! Denna helg ska jag ut :P
Idag efter jobbet när jag slutade sju hämtade Knekten mej så åkte vi o kollade på mys o johannes nya hus i Nybble, de va riktigt mysit o de kommer bli så fint, de vet jag för my är duktig på heminredning  o allt de där :) Gröna fingrar verkar hon ha oxå tösa :P Grävde o greja i rabattera när vi va där haha, duktig hon :D
Men nu ska jag lägga mej i sängen o kolla på TV, Christine tror jag de är nu :) De duger gött ! Kommer somna tidigt jag känner jag hehe, trött ! Vänta på att Jonas ska ringa o prata lite med han :) Håller verkligen tummarna för honom o de andra, stackare säger ja bara :( Man kan ju inte göra så mycket åt det mer än att bara finnas där liksom, men e ju skönt att bara ha nån o prata med oxå o vi står varandra väldigt nära så de e bra ..
Så nu säger jag god natt till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0