Fredag !

God morron alla morronpigga :D Har precis käka frulle nu, ska ut med Chicco o gå en svänga, då hamnar hjärnan på sitt rätta ställe så jag vaknar ordentligt !
Igår va bara en innedag typ, gick o småstäda hela dagen o va ute med Chicco då o då. Sen kom Jonas från jobbe då laga jag mat typ o greja lite mer. Vi satt bara inne o myste o kolla film, så då va ja tvungen o åka te godislagret innan de stängde o köpta en stor påse godis haha :D Va där tio i sex, tajmat de ! :) La oss tidigt faktiskt, för jag skulle ju gå te hans jobb imorse vid åtta o äta frukostbuffè för de vart ja sugen på, men ICKE ! Jag vakna inte :P Så sov tills nyss ist ! Får bli om 3 veckor igen ist :) Inge roligt väder idag heller hmm :(
Men ikväll kommer ju tösera hit så då blir de kul :) Äta mat o dricka lite vin :) Låter som man är 40+ men men haha !!!!
Hoppas min My kunde komma oxå, inte säkert! Men jag vill :)
Se om de blir Filipstad imorron ? Beror på väder o hundvakt i så fall .. Ringde vet igår oxå o fick tag i lite priser, de va bra, men fan va dyrt de är egentligen !! Gaah .. Men man måste ju så det är bara att bita sej i underläppen elr nå ?! Hehe ..
Nu ska jag gå o ta en härlig morronpromenad med min underbara lilla bebis :) Som är stor nu men han kommer alltid vara min bebis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0