Usch, en feting krock o en husbrand !!!!

Mm, stod på stan igår o då kom ambulansen som ett spjut sen hörde vi att någon hade krockat. Av en alltså, hörde liksom inte smällen .. Åkte förbi där jag bodde förut då stod en bil mot ett träd, sen hade verkligen kört sönder ett stort järnstaket många meter plus ett till staket längre bort o rakt in i ett träd ! Såg skitläskigt ut ! Motorhuven va mos så jag undrar jag om benen va kvar elr va man säger :( Usch !!!! Såg när dom tog in personen i ambulansen o drog iväg. Bildelar överallt o fy fan .. Tänk om man hade gått ut med Chicco där liksom, brukar gå där, då hade man varit mos :S Men men .. Bilen kom nog väldigt väldigt fort iaf ! Hoppas personen i fråga klara sej :S
Hemskt !
Sen senare på kvällen kom brandbilar i full fart så vi följde efter,  där stod ett hus o brann, usch säger ja bara, brann skitmycke ! Fick typ slut på branden sen poffa de bara te så va de övertänt igen, kom fler brandbilar o polis så va typ 4-5 brandbilar där :S Hemskt o se sånt egentligen, tänk människan/människorna som bodde där, vilket helvete för dom. Alla personliga saker bara borta :( Hoppas dom hade nånstans o ta vägen på natten sen bara :(
Hände mycke på en dag/kväll ..

Ska snart va me Kicki en svänga, de blir trevligt de :) I helgen blire lugnt för min del iaf !

Just ja, skulle skriva om helgen ju hehe :P Förfesta hemma hos oss jag, jonas, kicki, anna, stefis o knekten. Sen åkte vi på stan, adam va med oxå :) Drog på statt o härja haha ! Va skitkul i lördags verkligen :) O de kändes i söndags haha :S Träffa kul folk man inte träffat på länge på statt oxå, de är alltid lika kul :D

Ne, nu ska ja gosa med voffsen en svänga inann kicki kommer :)
hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0