The Love I Feel For You Baby !

Då va de söndag igen då, veckorna går fort dom !
Himla skönt o få ha min älskling hemma i sängen heela veckan nu på nätterna, han jobba natt hela veckan som varit :( Usch I don`t like it !!
Ska iväg o handla sen på nå sätt o göra en överraskningstårta till älskling :) Har värsta bilden i huvudet hur jag vill att den ska se ut :) Haha så kommer hans kompis med hem sen så han får väl oxå äta hehe ;P Gott ska de bli iaf !
Skulle te Åtorpsmarken igår jag o My, trodde jag ! Haha som tur va sa en att de är nästa lördag, puh ! Arg som ett bi hade jag varit om jag slösat bensin ner dit för ingenting liksom ! Så vi drog te Storfors marken isf men fan, de va inget o ha, men My hitta bröd :) E fan gött bröd dom säljer sådär tkr ja ..
I fredags sökte jag massa jobb oxå, typ 4 st :) Se om nån nappar, maila o fråga lite saker o så så får se hur de blir ..
Ska på kurs oxå mellan den 1-3 oktober, inom kommunal, fick fan 700 skattefritt per dag plus mat så klart man tackar ja när man inte har nå jobb :) Kan ju va intressant o se va dom har o säga oxå, kanske fattar mer av facket än vad man gör nu haha :D
Vill jobba i Norge nu !! Just de, sökte även ett där i fredags :D Hihi .. Va ingen annons ute men skicka iaf intresseanmälan om dom behöver x-tra ! På ett väldigt kul ställe får ja lov o tala om höhö :)
Hallå nån som vet nr elr mail te korvfabriken i Norge ? Hittar fan inge, hört man tjänar skitbra där så ska söka tid oxå men hittar inge hur ja än söker på google :S Nån som vet så skriv till mig tack !
Nu ska jag kolla Facebook haha, har bleve medlem där nu oxå, men fattar typ inget ju :P O en pissoff grej där, man kan ju inte kolla andras sidor om man inte är vän med dom? Värt liksom .. hmm men men .. Säkert nån baktanke med det med !
Ne, handla nu kanske ?!?

It is like the flowers and the bees..
Like the mountains and the trees..
The love I feel for you baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0