Kurs ..

Jepp, fick pappren idag på kursen. Får säga till dom när jag o Emma kommer ner dit att vi ska va i samma grupp, ja hamna ju i en jag inte känner en endaste på, o de totalvägrar jag ! Fy fan .. Ordnar sej nog :) De kan dom inte vägra tycker ja men men .. Man får frukost o grejjer när man kommer dit, man tackar ! Är ju på Folkets hus, men kan nog bli riktigt trevligt ändå :) Få lära sej lite mer om facket elr va man säger haha ?!?
Jaja, idag ska jag o Anna ha "Hobbydag" med våra bilar haha, tvätta dom invändigt o utvändigt :D Skönt när det är så fint väder oxå :) Dammsuga dom gör vi nog med .. Har precis ätit lunch, köttfärslimpa :) , nu ska jag diska, hänga tvätt, duscha, vänta på bilen o sen dra iväg på bilhobbydagen höhö ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0