Jo men man tackar !

Solen har visst bestämt sej för att komma fram o skina ut sin glädje för oss höstdeprimerande jordsbor :) Då blir jag glad ! tackar ..
Sitter hemma med min gos chicco och vi har precis ätit frulle :) Jag är tant har jag kommit fram till. jag dricker kaffe vanligtvis, men brukar inte göra till mig själv så ofta, men varje morgon nu gör jag kaffe till min frukostmacka o ett glas juice, haha, men det smakar smaskens så :) O en skvätt mjölk i haha !
Sen ska vi åka till svärfar när gullet slutar, skulle kolla nå fåtöljer grannen inte skulle ha kvar, så vi tar dom nog ist :)
Idag är det tisdag, hum, alltså ingen speciell dag egentligen, men ändå :)
Maila Norge imorse DIREKT när jag vakna, nu är det bara att hoppas :) Fick svar från ett annat företag i Norge igår oxå .. Nu är det bara att hålla tummarna o hoppas :) Vill verkligen detta !
Ville vara snäll mot bilen här om dagen (Jag hatar ju den stackars bilen annars haha för den är bara dum :P ) Men för att vara lite snäll köpte jag den en ny doft haha, min favvo :) Sen fick ja såna här tvättlappar elr vare heter av Stefis så jag torka av rutorna o instrumentpanelen :) Så nu är bilen nöjd ! O då är jag meeer än nöjd höhö :P  Bara dammsugningen kvar. Känner att jag behöver vara lite extra snäll mot bilen nu eftersom den är påbackad för ANDRA gången nu grr .. Grannar som inte ser något !!!!!!!!!!!!!! Men vart inte mycke men ändå ..
Kolla dom 3 nya avsnitten av Andra Avenyn igår på datorn oxå, det o One Three Hill är bara bäst ! O så känslosamma program, bölar som en gris varenda gång ju haha ..
Nu ska jag duscha o göra mej iordning, hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0