Helgen

Japps, den va lika trevlig som vanligt :D Vart förferre hos grannen sen Mastis, men va så tråk så vi drog te Statt istället, fan va kul de va ! Kul när man träffar folk man inte pratat med på länge. (Det skrev ja sist med haha men e ju sant) Kortfattat o bra hehe, en bra helg :)
Igår åkte jag ner till Anna så vi ringde Norge igen, tre olika Norgejobb, dom skicka mej en ansökningsgrej så vi fyllde i o posta den igår :) Hoppas hoppas hoppas nu !!!! Sen har vi ju en annan plan vi tjejer höhö men det kan jag ICKE avslöja :)
Sitter hemma o väntar på att älskling ska sluta jobbet så han kommer hem nångång :) Han cyklar i spöregnet stackarn :( Men jag erbjöd o hämta men han ville ha hem cykeln så ..
Städa lite idag oxå :) Sen har jag hjälp Anna o flytta kartonger o så :) Hurtiga idag !
Haha: Fritidsaktivitet: Motionera (Jag o Anna har så bra fantasi !!!)
Ne, nu ska ja nog ta fram lite ostbågar o sätta mej o kolla på "Do You Think You Can Dance" elr vare heter :P
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0