Fest i Holma ..

Congratulations till Kicki som klarade sitt körkort idag :D GRATTIS TÖSA !
Ringde o väckte mej kl 9 imorse o berättade de, de va bara o snabbt klä på sej o ut med Chicco innan hon hämtade upp mej hehe, så jag o hon o My drog o överraskade Anna :) Sen stan igen, sen KD sen hem typ :) Kicki likes to drive höhö :P
Förskylningen hoppas jag ÄR på RÄTT väg, alltså nedåt, påväg för att försvinna ut ur min kropp, fan, hatar förskylningar !!
För på fredag blir det tjejkväll hemma hos mej med tösera :D MYYYYYS !!
Hängt upp nya gardinerna oxå, vart mer hemtrevligt o mysigt på nå sätt :) Köket är ju inte så konstigt att de vart hemtrevligt för där har jag ju inte haft nå gardiner överhuvudtaget hahaha :P 2 hyllor uppsatta i hallen o en över TV:n :) 2 hyllor kvar som ska va över soffan sen barbordet försökte vi borra upp, men hade för små plugg så ska köpa nya sen e de oxå uppe :D Fun fun fun ..
Nu ska jag bära ner en del av soffan i källaren o ställa fotöljen där ist :)
Hade bra gott folk !
Hej då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0