dagen ..

Go kväll läsare ..
Kom nyss hem, vi har vare hos svärfar idag o bara varit :) Kollat när Chicco hitta en höna vi glömde stänga förut o jaga den haha, fan va hon skrek :P Men han hann fan inte ifatt ! Tur va väl de .. Vi bestämde oss för o äta pizza där ute så vi köpte från Väse (Vi har totalvägrat o äta där på heela sommaren för pizzorna smaka baj o bernesåsen kunde man "skära" med en kniv som brödskivor, blää ! ) Dom har tydligen bytt ägare nu så de smaka finfint :) Ja o älskling dela på en amerikansk pizza med gör tjock botten, den va verkligen skitgod ! Så nu är jag mätt i magen :)
Sitter hemma o väntar på att Anna ska komma in till stan oxå :)
Imorgon ska vi ner på Afterwork på mastis o äta :) Mysit ! Se om jag får med mej Jonas med :P Ska fråga min lilla Myling om hon vill med oxå :)
På lördag ska vi på Åtorpsmarken, egentligen bara jag o My men jonas ska ha bilen till ölme så vi åker dit med Stefis o dom .. Anna skulle köra tror ja ..
Nu ska ja kolla vidare på sjukhuset !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0