Bilar o skit ..

Bilar = SKIT, kom jag fram till imorse när jag fick ett kärt samtal av my boy från jobbet. Igår när jag körde börja den bete sej konstigt så stanna o kolla i motorhuven, varmt like hell o lät knas .. Ringde jonas o han sa att det är ingen fara, ring om den börjar brinna typ  men de gjorde den ju inte precis. Han sa att jag skulle kolla så de va vatten i behållaren o de va mörkt där ja stod, fast såg lite o tyckte mej se att den va i mitten vid sträcket, ingen fara tänkte ja så ja körde väl vidare. Körde hem Jecka te Kväggen o tillbaka, måste ha läckt ut för datorn börja varna att jag skulle fylla på o massa.  Men men, Jonas ringde iaf från jobbet o sa bara : Bara att vi letar ny bil då ..
Ja sa att ja tyckte de va vatten i o så men tydligen va motorn överhettad o snart skär elr nå. Första bilen jag har sönder då om den inte klara sej precis så den inte skär.  Lite ångest har jag väl men vi har ju kollat runt lite på andra bilar o så innan oxå så. O vi har ju liksom sagt att vi kör denna bilen te den rasar elr brinner upp, (Har ju redan brunne 2 gg haha) o de va väl så dax nu då tydligen .. Se i eftermiddag när han kommer hem va han har o säga om bilen .. han va ju inte direkt arg elr sur så lät inte som de gjorde så mkt ?! Hum, a ja vet inte ja, lär märkas sen ..

Lite positivt tänkande nu kanske hehe ..
Ska snart ner på stan me Jecka, ska köpa kläder te syrrans sötnos som fyller 2 år, GRATTIS GULLUNGE :) Sen hämta ut mitt paket från Ellos som hade kommit idag såg ja på telen, nice :D
Chicco ligger ihopkuren som en liten kisseunge o sover i soffan haha sötnöt :)
Nu ska jag sminka mej så hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0