Åtorpsmarken

Blire idag minsann :) Sitter o väntar på AnnaPanna, sen ska vi hämta stefan o byta bil sen Knekten o så tror ja Adam o Björta ska med. My o Kicki åker egen bil dit för dom skulle ha med sig barnen :)
Va på Afterwork igår då, mysigt värre! Jag, Kicki, Anna o My :) De va ju värt 50 spänn men tacokrydda tkr ja att att de ska va i köttfärsen :S Har jag fel ?!? Men smaka gott när man blanda allt ist .. Va faktiskt mycke folk där ändå .. Lönehelg iofs så hehe ..
Ikväll blire lite partaj, rockabillykväll va de tror ja haha .. Kan ju va lite kul :P Börjar bli fett hungrig, hade inte kvar nån macka hemma så får bli nån liten burger på Mc tror ja hehe ..
Marknadsnougat är ett MÅSTE sen hahaha, o lite strumpor tror ja :P Bara för att det är så söta figurer på haha .. Strumpor är ju bra att ha :D
Mamma ringde igår oxå, tänker på dig o hoppas att det blir till det bästa ! Hoppas det kommer gå bra o så :) Det tror jag !
Nu ska jag se vart Anna tog vägen :) Höhö ..
ByeBye ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0