Varit på IKEA idag :)

Japps, jag o Anna tog oss en tripp till KD imorse :) Skulle inhandla julpynt till julgranen i år (jag o älskling har aldrig haft plats för en förut men det har vi nu) , hitta såklart jättefina saker, men köpte en låda med röda olika kulor o hjärtan, o en låda med silver kulor m.m. köpte även glitter för de måste man ju ha :) Sen fick jag en idè, istället för att göra en hederlig advetsljusstake med massa mossa som torkar o spills o tomtar så köpte jag ett stort svart ljusfat, 4 små röda ljuslyktor i glas att ställa i, sen röd "sandliknande" grejs att fylla i fatet med o på sanden lägger jag på massa genomskinliga stenar som jag även köpte, kan nog bli bra de :) Helnöjd med dagens shopping :D
Sen en sak till, ska få en soffa i julklapp av älskling :) Eller ja, den blir ju till oss båda liksom hehe :P Har hittat en på IKEA nu :) Blir en hörnsoffa med schäslong haha stavning ? Ni fattar va ja menar, först tyckte jag att de va de fulaste sofforna som fanns när de börja bli modernt, men man har väl vant sej för nu ede riktigt snygga om man har en bra modell, alla e ju inte snygga liksom .. Jaja, nog om julen på ett tag :) haha !
Sitter för övrigt hemma o letar goda recept på maträtter och matbröd, finns ju massvis ju .. När man e hemma hela dagarna kan man ju överraska med nå gott hembakat bröd, för de e ju bra mycke godare än köpebröd egentligen :)
Funderar på hur jag ska tillaga kycklingfilèn imorron, kolla massa recept men inget klinga till riktigt hehe . Blir väl de hederliga, steka i massa starka kryddor sen ha ris o currysås till :) Om inte nån annan har nå gott recept ? Skriv isåfall :D hellst INNAN tre imorron :P
Har inte gjort kycklinggrytan på länge, men e ganska trött på den, vi hade dille på att göra den EN GÅNG I VECKAN för typ 2 årsedan haha, tröttsamt i längden men vi älska den verkligen. Cocosmjölk o grejer i, mums de :)

Men nu ska ja inte tänka på mat, dax o sova kanske :P Kommer säkert ligga vaken i timtal för att jag inte bestämt nå mat tills imorron haha :D


O tack Anna för en kul dag i KD :D


God natt !


Kommentarer
Postat av: annapanna

"köpebröd" hahahahahhaha

Tack själv :D

2008-10-29 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0