Va ett tag sen jag skrev men men ..

Har väl inte hänt jättemycke saker just nu men ..
Åkte över till Anna igår, sen gick vi över till Janina o drack kaffe sen drog vi te KD till IKEA :D Köpte två stora tavlor o fyra små till sovrummet :) Sen en stor vardagsrumsmatta att ha under bordet o en lampa i fönstret i köket, allt för 700, inte alls dyrt egentligen.. Tack älskling :) Blev bra ! Måste fixa en borrmaskin så jag får upp "barbordet" i köket som stått på golvet sen vi flytta hit. *host* sen i Mars *host* fy skäms .. :S
Jaja, Jonas står o steker korv så blir snart mat, gott :) Hungrig som en åsna !
Åh, ska köpa konserverade päronhalvor o lägga after eight på sen in i ugnen o ha grädde o vaniljglass till nån kväll :) Låter inte alls dumt ! Mys mamma föreslog de så de måste jag testa såklart :)
Imorron ere kastrering woho !

Va gjorde man i helgen då. Hum, i fredags gjorde vi tacopaj o Ölme o myste !
Lördagen vart en heldag/kväll i Nybble hos Mys mamma o familj :) Vi gjorde tacos o hade görkul ! Ulla gjorde en god drink, it was blue :) tog kort på den höhö ligger snart på bdb när jag orkar ladda upp alla veckans bilder !
Sen kom även älskling dit :) Vi spela poker o hade de mys :) Jag, älskling, my, johannes, linn, mattias, anna, leif, ulla o ingvar :)
Söndagen hände inge spec, tror ja, haha, kommer inte på va vi gjorde då bara men haha, tydligen inge anmärkningsvärt :P
Nu vade mat ja !
Hej svejs ..

Kommentarer
Postat av: Emelie

det med pärona är SKIT gott:)

2008-10-15 @ 16:07:55
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0