Soliga söndag:)

Visst är det gött väder idag? :) tycker iaf ja! Sitter hos svärfar. Jonas o bror hans kör cross :) men inge kul o kolla på så ja kollar repris på stjärnor på is, missa de i fredags . Ganska roligt ibland faktiskt:) igår följde ja med på inflyttningsfest. Va väl sådär . Lite skumma personer. Lr va säger du anna? Hehe. Annars va de väl trevligt:) drack en cider o en öl typ så de va skönt o vakna idag:) fast e ändå trött men .. Camilla klippte mig i fredags, tack:) o anna färgade håret på mig igår, tack:) man känner sig fan som en ny person när man klipper o färgar håret:) klipper allt för sällan egentligen:( ikväll Blire one tree hill vid sex sen skulle ja o älskling på bio kl nio men vi tar nog de nästa helg ist. Blir så sent för ska ju göra såna där päron o after eight efter bio, kl hinner dra iväg så. Så de märks va de blir. Bara en mys pys kväll hemma tror ja :) lägger in lite bilder från igår på bdb någon dag, min super mobil kamera syns knappt men ja vet ju va de e för bilder så, haha! Måste köpa minneskort till min kamera så ja kan använda den. Använt den två ggr lr nå bara:( hum. Nu ska ja fortsätta kolla, sen sätta mig i solen, sommarväder o vind stilla:) hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0