Hur tänker folk ?

Går inte in på det så mycket här på bloggen där alla kan läsa. Men gött o bara skriva av sej. Ska ringa min mamma o snacka lite tänkte jag :) Hon är så himla BRA på att säga saker o hur man ska tänka, hon har "det där" liksom ..
Jag fattar bara inte HUR en människa kan tänka med något annat än hjärnan i såna här tillfällen ?!? Jag fattar inget .. Eller jo, det är ju det att jag fattar, men det är inte ens klokt alltså ! Man vill inte fatta, man vill bara skratta o tro att det är ett skämt "hahaha", men det ÄR inget skämt. Kanske jag som är känslig men jag tycker att det är heeelt fel o inte klokt.

Tack mammsen, pratade med henne nu :) Nu vet jag EXAKT VAD jag ska säga o göra :)
Folk kan vara så j*vla egoistiska så de finns inte ! Va va de vi sa mamma? Som en 10-åring ? Stämmer !
Jo, vi människor är allt bra märkliga ibland, undrar va de e som avgör ? Vad är det som gör att man tänker på ett visst sätt ? Vad är det som gör att man gör helt tvärtemot det som är realistiskt ? Vad är det som gör att man bara kan fokusera på en endaste sak o inte blicka åt något annat håll, se andra vägar ? Vad är det som gör att man tar såna risker som innebär stora förändringar ? Och sist men inte minst, finner man lyckan i en sak ?   Nån som kan svara ? Spelar hjärnan oss ett spratt ?

...U never know...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0