Smurf ..

Sitter hemma o är precis klar med det ja skulle vara klar med idag hehe, städningen ! Skriver jämt i mina bloggar att jag städar, men det blir så när man har hund, det vet väl ni andra hundägare elr ? Dammsugarn går jämt, typ .. Skurade även golven idag, det behövdes, vattnet va typ svart efteråt i hinken, blää !! Haha, då känns det rent hemma iaf, sen gick jag o damma allt, till o med alla hyllor o fönsterkarmar ! Vet inte vart jag fick all energi ifrån men :P Vakna tidigt idag iaf ! Dom håller ju på o grejar som tusan utanför oss så jag vaknade av att det skallra i alla fönster o hela huset bullrade o typ vibrerade haha, så då va de ju inte så lätt att somna om inte ! Vart frulle i sängen framför TV:n ist :P Sen har jag hjälp lilla Anna att hämta hennes farsas bil så jag fick köra hennes därifrån o hem, kul o köra andras bilar haha ! :D Tvättade lite idag oxå, tror tvättmaskinen gett efter sej lite nu (hoppas!) Dyrt o köpa ny just nu :S Förra veckan vart de skumbad i badrummet haha, när den centrifugerade, o lät konstigt o hade sej :S Men idag gick de bättre hehe .. Den sjunger väl på sin sista vers nu men ändå, håll ut ett tag till haha !
Ikväll blire bara en innekväll med älskling :) Ska göra fläskfilè o gott till ikväll :) Sen ska vi göra chokladbollar ihop haha! han ville de när ja fråga :P Så han får väl rulla dom då hehe  :D Myskväll ! Så ikväll behövdes inge godis kände ja :P O ja vill ha våran nya soffa nu ! Undrar hur lång tid det tar innan den kommer ?! :O Vill ha nu .. Så jag kan göra mysit i vardagsrummet o slänga ut denna gamla soffan, den sjunger verkligen på sista versen den hahaha ! Tippen nästa ! Anna köpte oxå en sån, fast de va ju iofs hon som hitta den först hehe men vi får iaf hjälpa varandra o montera ihop dom, kommer tydligen i flera paket, bygga en soffa haha, kan ju bli kul ! :)
Måste fixa en mapp med dom bästa jullåtarna på oxå som jag kan lyssna på när jag ska julpynta om nåra veckor haha, måste ju va liiite julstämning då iaf :P  I år blire nog o fira jul på 2 ställen tror jag, förra året va vi endast hos Jonas familj, men iår ska vi nog till min pappa en sväng oxå, om det blir först eller inte vet jag inte, men det tror jag .. sen hos hans familj på eftermiddagen/kvällen, eller man kan ju faktiskt säga våran familj hehe men lättare o säga så :P ska fråga jonas brors son om han vill komma o hjälpa mej o pynta granen oxå :D Roligare när barn är med ju hehe ..
Ska även ha min älskade lillebror någon dag i december o baka pepparkakor med han :) syrran o hennes barn ville vara med oxå tror jag hon sa :) Mys ! Snart fyller lillebror oxå , gud va tiden går fort :( För fort ! Han har ju blivit så himla stor ! Tur att syrrans barn inte är liika stor än, men nästan hehe .. Får ta vara på tiden medans dom är små :) Sen finns det ju barn på jonas sida hans bror o så som är mindre hehe så barn finns det ju runt omkring iaf :D 
Jaja, barnsjuka mej haha .. Men får allt vänta ett bra tag till en annan skaffar sig den första iaf ! 
Nu ska jag duscha, sen förbereda maten lite :) Måste ju som det så fint heter "putsa" köttet haha :D
Jaja, ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0