Shoreline ..

Anna Ternheim-Shoreline är världens bästa låt o kommer alltid att vara ! Så de så :)
Anna är hemma o hälsar på hos mig så vi har lagat mat, de blev kycklingfilè i champinjonsås o pastahjul, gött vare :)
Kollade på stjärnor på is reprisen igår oxå, jag håller fortfarande på Johanna o Marcus alltså, gjort sen första början, dom är bara bäst !
Sen vade reklam på TV3 för "slim N´ nånting ?" haha, helt otroligt kul alltså haha ! Folk går på detta ? En typ dress man har på sej under kläderna så valkarna försvinner ? Men hallå, fattar inte folk att dom dras uppåt ist så man ser konstig ut ? Typ pumpat bröstmuskelr i 100 år eller nå väl ? Hehe, o de roliga va att när dom visade andra sådana dressar som dom tyckte va så dåliga för att de inte va deras varumärke så hade dom med en överviktig person, klart de såg kul ut när den hade på sej denna som inte va deras, men de e inte de ja ska komma fram till, de ja menar är att när denna personen skulle testa deras dress tog dom en tjej i normalstorlek ? Blir folk hjärntvättade ? Klart de hade sett kul ut om de va samma person, tycker iaf att dom ska redovisa sina produkter med samma person, tycker inte ni ? Har absolut inget emot överviktiga, men dom på TV lurar dom ju tycker jag. Finns ju säkert folk som går på denna otroligt bra fungerande produkt, minska 3 storlekar på ett par sekunder, haha, snälla, ta bort reklamen den är skrattretande ! Dom ljuger ju för sig själva ! Nu har jag fått ut mej mina tankar :D
En good nyhet då, soffan kom idag :) Vi ska hämta den imorron förmiddag, fan va nice de kommer bli ! :)
Hej då ..
Imorron gäller det Anna o Malla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0