Nu äre dax

O skriva lite mer än 3 rader kanske hoho :) Kan ju börja med va man har gjort i helgen då ..
I fredags Pröva man o sladda då hahaha, gick ju som de gick, men krocka ju inte iaf ;P My va med mej en sväng senare på kvällen oxå :)
I lördags gick jag o My ner på stan ganska tidigt för jag skulle ha present till lillebror som fyllde 3 :) Blev ett ritblock o typ en ryggsäck de står Black and Decker på haha med massa såna verktyg o borrmaskin o så, de giller ju han de :)
Sen åt vi på stan , gottgott :) Inte gått på stan på flera månader ju haha även fast de är staden gud glömde när det gäller affärer så är det ju ändå lite mysit på nå sätt :) Men men .. På kvällen gjorde jag o älskling sånadär bananer me choklad i o la i ugnen så de smälter, förbannat gott alltså !  :)
Igår va de kalas då, fast först va vi ute hos svärfar o åt mat :) Min favvo nr 2 , skriver inte den för alla tycker det låter så äckligt så jag behåller det för mig själv :D Bäst liksom ..
Men men , kl 2 va vi hos pappa iaf o fira lillebror, o jag gjorde de värsta av allt haha, glömde ju sjunga för han så när jag typ lekte med han o alla leksaker började han sjunga " Ja må han leva" hihi sötunge ! Så farmor o jag sjöng den för han :D  Han fick leklera oxå o jag satt med han o gjorde massa figurer, sen frågade jag honom va han gjorde, då sa han "en blomma" o ja fråga, va för blomma? Då svara han "en orschidè "(stavning ?) haha fatta, en 3 åring, För söt ändå :) Fick ett fint nytt dagiskort på han oxå, ska förstora o sätta i ram på väggen :) O på syrrans oxå :) Så söta båda två !
:)
Idag jobbar jag iaf eftermiddag, 4-9, sköna tider ändå :) KLagar jag inte på iaf !! Småstädar o tvättar hemma innan idag oxå, snöar gör det, ska ut med Chicco nu oxå, i snö haha han älskar snö :)

Hade bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0