Längesen ..

Längesen jag skrev märkte jag nu :) Så får väl skriva lite då !
Hänt under veckan då, typ varit o köat på Netto för o ta sej in haha men de vare ju faktiskt värt för de fanns massa bra erbjudanden ju :) Jag tänker som en 60-åring, men vadådå liksom haha :D Köpte ju en julskinka redan haha, måste fuskas lite iaf :P Så himla gött på möran o ta en skinkmacka med senap på ! Mmm !
O imorgon händer det 2 bra saker i vårat liv :D Det första är att jag ska STORSTÄDA heeela lägenheten o julpynta o poppa christmasmusic typ :D I like it a lot !
Det andra är att vi ska kolla på ny lägenhet, ja, igen, som säkert alla tänker nu :P trivs bra o så i denna alltså inga fel men ligger ju på fel sida gränsen om ni fattar :) Finns alltså 2 lägenheter där o hur ofta tror ni dom blir tomma ? Typ skitsällan, så ÄR det en tom typ nu så jag ringde hyresvärden igår så vi ska kolla imorgon :D Woho ! Samtidigt som en annan ska kolla oxå :( Hum, får smöra på som tusan, eller ?! :S  O vi har räknat ut saker o ting så vi klarar oss med en bil ett bra tag o de är skönt ! Billigare hyra o egen trädgård, hallå, kan det bli bättre ? Eh, nej !  Visst är den mindre än denna men det gör inte mig ett dugg, ska ju kolla så man får plats med saker man har o så annars vill man ju inte flytta in om det inte får plats hehe men hoppas :) Så we are happy as hell nu haha !!
Det var våra bra saker för tillfället :D
Igår gjorde vi potatisgratäng o fläskfilè, mums de :) Skitgott vart de faktiskt hehe .. Ego får man va ibland !
Ikväll ska vi till svärfar för svärmor är o hälsar på, trevligt :)
Jaja, detta va min lilla uppdatering iaf :)



I Love My Life !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0