Jora såatt, livet rullar på :)

Kan man säga, bara till det bättre !
Jag, Anna o Malin o nåra te jag inte känner va på ett informationsmöte igår ang jobb, jag tänkte typ att man kan söka en tjänst när det blir en ledig om nåra månader eller nå, men icke !
Istället börjar vi på tisdag med 2 veckors provanställning, o går det bra får man stanna annars move typ haha .. Men ska göra så gott ja kan, mer kan man ju inte :) Så efter 2 veckor om det går bra är man FAST ANSTÄLLD, did U hear höhö ? Ett FAST jobb, känns väldigt bra faktiskt :) Ha ett istället för o va vikarie nånstans o få jobba ibland :) Inge fel med det, men skönt o ha ett schema liksom o så :) Jag är så glad :D Kul o va arbetspartners med vänner oxå :) Plus i kanten de ! O går de inge vidare får man söka annat jobb, men ändå :) Känns bra nu iaf !
O en bra sak te, vi va o beställde en soffa igår :) Skitsnygg soffa o en fotölj till som man kan luta sej bakåt o sen kommer de fram typ fotstöd när man drar i en spak woho :D Haha , jag är glad idag ! Igår var det en turdag tror ja, va va de ja skrev sist i bloggen ? Att lyckan kanske vänder för mej ? Känns så nu :)
Men nu ska jag ta o laga nån mat, löttfärslimpa tror ja (ovanligt haha) o potatis o sås :D Gött !!!!
Hej då !

Have a nice day :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0