Inte lika nervös idag !

Halloj !

Har precis varit o storhandlat, så ska göra mej en god smörgås att ta med till jobbet idag :)
Gick väl ganska bra igår tycker jag. Hann inte lära sej allt för mycker innan man fick sätta sej själv o börja haha allt gick så fort, men man kommer väl in i det så småningom :) Men än sålänge känns det ju bra, trevlig personal oxå o det är viktigt tycker jag !
O tack Camilla för att du är så himla snäll o hjälper o som gjorde att vi fick chansen att komma till detta jobb, tusen tack :D Hoppas du står ut med att man tjatar som fan på dej nu i början hehe annars får du säga till :) Men tack igen iaf :)
Hoppas bara man gör bra ifrån sej så man får stanna ett tag till iaf :)
Funderar på va jag ska äta nu innan man börjar ? Kanske köttbullar eller nått simpelt, skönt att börja 4 iaf :) Igår kunde jag inte äta på hela dagen förutom frulle för jag va så nervös haha så hungrig vart jag när ja kom hem på kvällen så då blev de nudlar :P Snabbt o enkelt !
Ne, först ska jag dricka lite kaffe nu :) O plugga lite !

Ha en bra dag alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att du jobbar igen! :) Får man fråga vart??

2008-11-12 @ 17:58:39
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0